donderdag 21 juni 2012

HET DECOR IS AF !


Vandaag is het decor afgekomen.
Vanochtend nog de laatste kleine dingetjes geverfd
en daarna alle details geaccentueerd met een zwarte stift.

Het park

de Snoepfabriek

Terwijl ik aan het schilderen was, waren de groepen 8 om beurten aan het oefenen op het podium.
Inmiddels kan ik de liedjes dus ook meezingen ;-)
Maar dat is niet erg, want ze zijn ontzettend leuk !

Voor groep 8 is het nu dubbel spannend.
Morgen gaan ze met de groepen 7 op kamp en komen dan weer maandagavond thuis.
Daarna komen de generale repetitie's met als klap op de vuurpijl
de première voor de ouders, broertjes/zusjes, opa's en oma's !

Bij de generale repetitie mag ik ook komen kijken.
Erg leuk, want hoewel ik de liedjes inmiddels al mee kan zingen,
het oefenen heb ik niet (goed) kunnen zien, omdat ik zelf op het podium zat !

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie's op het decor.

Groetjes, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het decor er prachtig uit zeg. Heb je leuk opgezet en gemaakt met de kinderen. Het zal vast een succes worden. Veel kijk plezier alvast toegewenst!!. Groet Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh! En er zit ook echt diepte in. Het is net of je in het decor gezogen word. Mijn complimenten hoor!!!!

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline