woensdag 7 november 2012

theepot kaart met kop en schotel



De theepot kaart heb ik jullie in mijn vorig Blogbericht al laten zien en
nu is de bijpassende kop en schotel ook af !
Is het niet een enig stelletje ? ;-)

Het patroon van de kop en schotel is van Ellis Hendriks en 
stond in het jaarboek van het Hobbyjournaal 2010- 2011.
Zij is op het Hobbyjournaal te vinden onder *Ellis*.


Net als de theepotkaart heeft de kop en schotel eigen gehaakte bloemetjes
met een zwart knoopje als hart. 
Ook heb ik dezelfde stempel gebruikt.


 Groetjes,

Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. nou dat is wel heel erg mooi wat een leuk stelletje prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jacqueline,

    Wat is dat een mooi stelletje.
    Ben erg trots op je hoor.

    Liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi setje zo. Helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk stelletje, Jacqueline.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline