zondag 23 juni 2013

Culturele Dag





Gisteren stond ik samen met mijn moeder Sieda op de Culturele Dag in Oude Tonge.
 

Wat een wind zeg en ook nog regen !
Het viel niet mee om de kaarten en presentjes op de kraam te houden.
De gebreide scrap artikelen van mijn moeder vlogen bij iedere rukwind uit de mandjes...

Toch was het een hele geslaagde dag met veel bezoekers, muziek van de verschillende optredens
en ook mijn dochter heeft zich de hele middag goed vermaakt.
Zo heeft zij een workshop vogelverschrikker maken gedaan.




Dit is ze geworden, want het is een meisjes vogelverschrikker geworden :-)

Ook is ze nog geschminkt.


Onze kraam



Dit zijn mijn Oude Tongse fotokaarten en Oude Tongse glaspresentjes.
Een flink aantal kaarten verkocht, maar jammer genoeg geen enkel glas.
Iedereen vond ze wel mooi, maar helaas niets verkocht
(en aan de prijs kan het niet gelegen hebben)
De andere kant van de kraam waar al mijn babypresentjes / kraammandjes
lagen helemaal vergeten op de foto te zetten,
 want tijdens het maken van de foto's kwam er weer een rukwind
en moesten we achter onze spulletjes aan.... 


Hobby vriendin Bea van Gemstonetrees was er ook met haar prachtige boompjes van edelstenen.

Toen het ook nog eventjes hard ging regenen,
kregen we van CreaLenie een zeil te leen, zodat we ook de zijkant dicht konden maken.
Nogmaals bedankt !

Er waren verschillende optredens van koren, muziek, dans
en van de Majorette en Showpeloton Vivace, die dit jaar 25 jaar bestaat.
Laat ik daar vroeger nu ook op hebben gezeten !!!!
Maar toen was het nog de majorette van de Vooruit.
's Avonds hadden we een reünie, waar we (mijn zus Patricia en ik) naar toe zijn gegaan.
Daar werd het nieuwe logo gepresenteerd van Vivace.


Nu is het officieel een twirlvereniging, want majorette tja... dat is van vroeger ;-)

Het was een hele drukke lange dag geweest, maar ook super gezellig en geslaagd.

Groetjes,

Jacqueline






6 opmerkingen:

  1. Ja dat kan je wel zeggen een geslaagde dag.
    En super gezellig zo samen.

    liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Mam heeft de natte en winderige dag dus goed doorstaan want zij heeft als eerste gereageerd zie ik! Jammer he als er zoiets wordt georganiseerd en het weer maakt het zo moeilijk maar jullie hebben toch een fijne dag gehad en leuk verkocht en dat is de hoofdzaak!
    Hier is het gewoon herfst, storm en stortbuien...de tuin is een droevig plaatje

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit en je dochter ook met de vlinder op haar gezicht. Jammer dat je geen glas werk heb verkocht. Maar gelukkig wel kaarten.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het, ondanks het weer, toch nog zo'n geslaagde dag is geweest.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam per toeval op je blog terecht (via een zoekopdracht in google).

    Leuke blog heb je, ik ga je volgen!
    En ik woon toevallig ook niet zo heel ver bij je uit de buurt ;)
    (1 eilandje lager :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er superleuk uit, jammer van het weer!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline