donderdag 4 juni 2015

Voorproefje opdracht


Hier alvast een voorproefje van een opdrachtje.
Op mijn facebook pagina had ik hem al gedeeld, maar nog niet op mijn blog.

Wat je ziet is een laadje met daarin een houten hart en 2 vlindertjes los erin.
Vanuit het achterste laadje zie je een "luchtballon" in de vorm van een hart eruit komen.

Zodra de persoon dit Presentje heeft gekregen,
laat ik jullie meer foto's zien.

De opdrachtgeefster was er in ieder geval heeeeel blij mee.

***

Ondertussen ben ik druk bezig met de eindmusical van groep 8.
Dit jaar heeft de obs J.C. van Gent weer een combi groep,
waardoor ze mij gevraagd hebben om groep 8 te helpen.
Hierdoor kan de meester verder gaan met lesgeven aan groep 7.
Reuzeleuk, maar soms ook erg lastig.
Gezien het een combi groep is, zitten er in mijn groep 8 maar 11 kinderen !
De musical is geschreven voor minimaal 14 kinderen.
Hierdoor hebben we veeeeel dubbelrollen en hebben we zelfs 2 kinderen
uit de andere groep 8 moeten vragen of ze ons willen helpen met het vervullen van 2 rollen.

Reuze benieuwd hoe alles gaat verlopen.


Groetjes,

Jacqueline

1 opmerking:

  1. Ben benieuwd naar de volgende foto's, je houdt het spannend zo.
    Succes met de eindmusical.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline